ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΡΟΥΣΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ

StorzrswtΗ εξωσωματική θεραπεία κρουστικών
κυμάτων είναι ευρέως διαδεδομένη στους κλάδους της φυσιοθεραπείας, της ορθοπεδικής και της αθλητιατρικής. Οι εφαρμογές σχετίζονται κυρίως με τα τη θεραπεία χρόνιων παθήσεων των μυών και των τενόντων, στη πλάτη και τον αυχένα. Οι κυριότερες ενδείξεις περιλαμβάνουν: πόνο στους ώμους, επικονδυλίτιδα, πόνο στη μέση, στον αχίλλειο τένοντα, στις τενοντίτιδες και στα trigger points. Κατά την διάρκεια της θεραπείας, ένα υψηλής έντασης ακουστικό κύμα μεταφέρεται στους ιστούς του σώματος. Αυτό προκαλεί πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα όπως η αύξηση της μικροκυκλοφορίας του αίματος στη περιοχή, η αντιστροφή της χρόνιας φλεγμονής, η διέγερση του κολλαγόνου και η διάλυση της ασβεστοποίησης. Η διέγερση αυτών των βιολογικών μηχανισμών δημιουργεί ένα ιδανικό θεραπευτικό αποτέλεσμα. Η τραυματισμένη περιοχή επιστρέφει στη φυσιολογική της μορφή, η κινητικότητα επανέρχεται και ο πόνος εξαφανίζεται.

ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΑΠΟ
ΤΟΝ ΠΟΝΟ
• Μοναδική, μη επεμβατική λύση για πόνο που προέρχεται από το μυοσκελετικό σύστημα
• Χρειάζονται μόνο τρεις θεραπείες
• Η διάρκεια μιας θεραπείας είναι μόνο λίγα λεπτά

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ
• Ορθοπεδικές παθήσεις
• Στην αποκατάσταση
• Στην αθλητιατρική

Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ
Το κρουστικό κύμα είναι ένα ακουστικό κύμα το οποίο μεταφέρει ενέργεια σε σημεία πόνου και στους μυοσκελετικούς ιστούς σε οξεία, υποξεία και χρόνια φάση. Η ενέργεια αυτή επιτυγχάνει την αναγέννηση και την αναδόμηση των οστών, των τενόντων και άλλων μαλακών ιστών.

AΝΑΛΓΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ –
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ
ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΥΙΚΗΣ ΤΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΥΙΚΩΝ ΣΠΑΣΜΩΝ
Η υπεραιμία είναι μία από τις βασικές ιδιότητες της θεραπείας κρουστικών κυμάτων στο
σώμα. Παρέχει καλύτερη μεταφορά ενέργειας σε υπερτονικούς μύες και στους συνδέσμους. Περεταίρω, προκαλεί μείωση σε παθολογικά προβλήματα μεταξύ της ακτίνης και της μυοσίνης. Αυτό οδηγεί σε μείωση της μυϊκής τάσης.

ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Ρ
Η δραστηριότητα της ουσίας Ρ (είναι μια διαμεσολαβητική ουσία του πόνου και αυξητικός
παράγοντας) οδηγεί στη διέγερση προσαγωγών αναλγητικών ινών. Επίσης εμποδίζει την
ανάπτυξη οιδήματος και υποστηρίζει την έκκριση ισταμίνης. Η μειωμένη συγκέντρωση μειώνει τον πόνο στην παθούσα περιοχή και μειώνει το ρίσκο οιδήματος.

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΥΛΩΣΗΣ
Αύξηση στη παραγωγή κολλαγόνου
Η παραγωγή επαρκούς ποσότητας κολλαγόνου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαδικασία επιδιόρθωσης του τραυματισμένου μυοσκελετικού ιστού και των συνδέσμων. Η τεχνολογία Θεραπείας Κρουστικών Κυμάτων διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και στους εν τω βάθυ ιστούς.

ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Η τεχνολογία Θεραπείας Κρουστικών Κυμάτων επιταχύνει την μετακίνηση αναλγητικών
μεταβολιτών, αυξάνει την οξυγόνωση και παρέχει στους τραυματισμένους ιστούς ενέργεια. Υποστηρίζει την απομάκρυνση της ισταμίνης, LA και άλλων παραγόντων οι οποίοι έχουν κυρίως όξινη φύση.

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΙΝΟΒΛΑΣΤΩΝ
Η τεχνολογία κρουστικών κυμάτων διαλύει τους ασβεστοποιημένους ινοβλάστες και προκαλεί την βιοχημική απασβεστοποίηση και τα δευτερεύοντα συμπτώματα αρθροπάθειας.